I. DOCUMENTE DIRECTOARE ALE UNIVERSITĂȚII „DUNĂREA DE JOS” DIN GALAȚI
- Carta Universității (En)
- Codul de etică și deontologie profesională universitară
- Carta auditului intern
- Codul drepturilor și obligațiilor studenților UDJG
- Codul de conduită pentru prevenția și sancționarea incidentelor antisemite
- Organigrama academică
- Organigrama administrativă
- Plan strategic de dezvoltare instituțională 2021-2024
- Programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial
- Plan strategic de internaționalizare 2021-2024
- Plan de egalitate de gen la nivelul Universității „Dunărea de Jos” din Galați (ro / en)
- Strategia de digitalizare a Universității „Dunărea de jos” din Galați 2022 - 2027
- Plan operațional 2023
- Planul strategic de dezvoltare antreprenorială a Universității „Dunărea de Jos” din Galați
II. REGULAMENTE
- Regulamentul de organizare și de funcționare al UDJG
- Regulamentul intern al Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi
- Regulamentul de organizare și de funcționare a Senatului UDJG
- Regulamentului de organizare și de funcționare a Comisiei didactice și de calitate a Senatului Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulamentul de organizare și de funcționare a Comisiei pentru cercetare științifică a Senatului UDJG
- Regulamentul de organizare și de funcționare a Comisiei pentru baza materială, buget și finanțe a Senatului
- Regulamentul de organizare și de funcționare a Comisiei juridice a Senatului UDJG
- Regulamentul de organizare și funcționare al Comisiei pentru Activitatea studenților, activități sociale și culturale a Senatului universitar
- Regulamentul de organizare și de funcționare a Comisiei pentru dezvoltarea instituțională și internaționalizare a Senatului
- Regulamentul de organizare și de funcționare a Cancelariei Senatului
- Regulament pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de decani în facultățile UDJG
- Regulamentul activității de cercetare în UDJG
- Regulamentul de administrare şi gestionare a patrimoniului UDJG
- Regulament privind comunicarea rezultatelor cercetării științifice
- Regulament privind organizarea și desfășurarea finalizării studiilor universitare de doctorat în cadrul școlilor doctorale din IOSUD-UDJG
- Regulamentul Activității Universitare a Studenților (RAUS)
- Regulament privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă și disertație
- Regulament privind organizarea și funcționarea Comisiei de etică universitară
- Regulamentul de organizare și de funcționare a Consiliului calității
- Regulamentul privind stabilirea și utilizarea regiei obținute din contractele de prestări servicii și de cercetare, dezvoltare și inovare
- Regulamentul de Organizare și de Funcționare al Departamentului de Formare Continuă și Transfer Tehnologic din UDJG
- Regulament de organizare și funcționare a Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD)
- Regulamentul pentru asigurarea securităţii prelucrării datelor cu caracter personal de către UDJG
- Regulamentul pentru asigurarea securităţii prelucrării datelor cu caracter personal, utilizate în cadrul proiectelor finanţate din
fonduri europene nerambursabile, de către UDJG - Regulamentul instituţional IOSUD – UDJG privind organizarea şi desfăşurarea studiilor doctorale în cadrul şcolilor doctorale
- Regulamentul Institutului Transfrontalier de Ştiinţe Penale şi Criminalistică al UDJG
- Regulament privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studii
- Regulamentul privind obţinerea atestatului de abilitare în UDJG
- Regulament pentru acordarea bursei academice „Arhiepiscopul Casian”
- Regulamentului de funcționare a Clubului de Navomodelism NAVFAN
- Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului pentru cercetare științifică al Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulamentul activității de cercetare dezvoltare și inovare (CDI), creație artistică și performanță sportivă din UDJG
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de limbi moderne
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de studii istorice și social-culturale est-europene
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare și Consultanţă Agronomică și Mediu „Lunca” (CCCAM LUNCA)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Mecanica Maşinilor şi Echipamentelor Tehnologice (MECMET)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului lingvistic „Limba noastră”
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare „Centrul român pentru modelarea sistemelor recirculante de acvacultură”
- Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Platformei integrate de cercetare interdisciplinară competitivă „Dunărea de Jos” (ReForm-UDJG)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Arhitectură Navală (CCAN)
- Regulamentul de organizare şi funcţionare al Centrului de cercetare Calitatea Materialelor şi a Mediului (CC-CMM)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Nanotehnologii şi Materiale Funcţionale (CNMF)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Excelență Prelucrarea Polimerilor (CE-PP)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Ştiinţifică pentru Maşini şi Echipamente Termice şi Ingineria Mediului în
Energetică din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi (METIME) - Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Mecanică şi Tribologia Stratului Superficial (MTSS)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Științifică Inginerie Tehnologică în Construcția de Mașini (ITCM)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetări Avansate în Domeniul Sudării (SUDAV)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Competențe (Cercetare) Interfețe – Tribocoroziune și Sisteme Electrochimice (CC-ITES)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Sisteme de Conducere Automată a Proceselor (SCAP)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Cercetare Sisteme Integrate de Conversie a Energiei și Conducere Avansată a
Proceselor Complexe (SICECAPC) - Regulamentul de organizare și funcţionare al Centrului de Cercetare Ştiinţifică în Sisteme Inteligente și Tehnologia Informaţiei (SITI)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului integrat de cercetare, expertiza și transfer tehnologic în industria alimentară (BioAliment-TehnIA)
- Regulamentul de organizare și funcționare a Laboratorului de Modelare și Simulare SMlab
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului European de Excelență pe Probleme de Mediu (ECEE)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Comunicare interculturală și literatură (CIL)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Interdisciplinar de Studii Culturale Central și Sud-Est Europene (CISCLE)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare științifică teoria și practica discursului (CCTPD)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Cercetarea de interfață a textului original și tradus. Dimensiuni cognitive și comunicaționale ale mesajului (LITCIT)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Institutului Transfrontalier de Studii Internaționale și Justiție Penală (ITSIJP)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului interdisciplinar de studii artistice (CISA)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare Strategii de Dezvoltare a Sistemelor Economice Competitive (STRATEC)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare pentru Performanță Umană (CCPPU)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetări interdisciplinare în Educație (CCIEd)
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare în Electronică, Tehnologia Informației și Comunicații (CCETIC)
- Regulament de organizare şi funcţionare a Societății Antreprenoriale Studențești din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi - SAS-UGAL
- Regulamentul de organizare și funcționare a programelor de conversie profesională a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar
- Regulamentul de organizare și desfășurare a programelor postuniversitare de formare și dezvoltare continuă și a programelor postuniversitare de perfecționare
- Regulament de organizare și funcționare a unității de cercetare INPOLDE-Laboratoare din rețeaua interdisciplinară internațională RO-UA-MD
creată în cadrul proiectului european MIS ETC 1676 - Regulamentul de organizare și de funcționare a Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră
- Regulament de organizare și de funcționare a Biroului Erasmu
- Regulamentul Școlilor Doctorale din IOSUD-UDJG
- Regulament privind organizarea și desfășurarea finalizării studiilor universitare de doctorat în cadrul Școlilor Doctorale din IOSUD-UDJG
- Regulament de organizare si funcționare a Bibliotecii UDJG
- Regulamentul de recuperare a orelor de lucrări practice la programele de studii Medicică și Asistență medicală generală din cadrul Extensiunii Facultății de Medicină și Farmacie din Enna, Italia
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea mobilităților Erasmus+ ale studenților din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulamentul de organizare și funcționare a depozitului digital instituțional ARTHRA al Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulamentul serviciilor pentru utilizatori ai Bibliotecii Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulament privind colaborarea, dezvoltarea și monitorizarea de spin-off-uri în cadrul UDJG
- Regulament propriu de recunoaștere a perioadelor de studii sau de plasament efectuate în cadrul mobilităților Erasmus
- Regulament privind înființatrea și dezvoltarea de start-up-uri
- Regulament privind organizarea și funcționarea Comisiei de monitorizare
- Regulament privind modul de desfășurare a activității de pescuit în scop științific.
- Regulament privind activitatea de tutoriat în anul UDJG
- Regulamentul de organizare și de funcționare a departamentului ID-IFR
- Regulament privind acordarea titlurilor onorifice la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de cercetare Limba noastră
- Regulamentul de organizare și de funcționare a Direcției Cămine și Cantine
- Regulamentul de organizare și de funcționare ale infrastructurii de Cercetare REXDAN
- Regulamentul de organizare și de funcționare ale Centrului Universitar de Fizio-Kinetoterapie și Recuperare Medicală
- Regulament de organizare și de funcționare ale Departamentului de relații internaționale
- Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului de cooperare internațională
- Regulament de utilizare a Rețelei pentru Comunicații Digitale și a calculatoarelor conectate la rețea din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulament pentru acordarea gradației de merit în Facultatea de Inginerie, valabil începând cu anul universitar 2022-2023
- Regulament pentru acordarea gradației de merit în Facultatea de Inginerie și Agronomie din Brăila, valabil începând cu anul universitar 2022-2023
- Regulament privind recunoașterea activităților de voluntariat în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulament prinvind schimbarea centrului universitar de pregătire (transferul) și detașarea medicilor, a medicilor stomatologi și a farmaciștilor rezidenți
- Regulament de organizare și funcționare al Serviciului Privat pentru situații de urgență din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulament privind întocmirea statelor de funcţii
- Regulament privind încadrarea unui program nou de masterat într-un domeniu de studii universitare de masterat acreditat
- Regulamentul de acces la echipamentele IC REXDAN
- Regulamentul de organizare și funcționare al centrului de cercetare ”Politici comerciale și cooperare transfrontalieră” (PCCT)
- Regulament privind acordarea gradațiilor de merit la nivelul Facultății de Litere
- Regulamentul privind finanțarea diseminării rezultatelor cercetării științifice
- Regulament de organizare și funcționare al Consiliului de administrație
- Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic
- Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului asigurarea calității
- Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului digitizare, deontologie universitară și integritate academică
- Regulamentul de organizare și funcționare a Editurii Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulamentul de organizare și funcționare a Societății Antreprenoriale Studențești SAS-UGAL din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului cercetare, dezvoltare, inovare
- Regulamentul privind organizarea și funcționarea Direcției IT (DIT)
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Centrului de Transfer Tehnologic CTT-UGAL, entitate a infrastructurii ReNITT
- Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului de comunicare, promovare și relații publice din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Regulamentul de organizare și funcționare al Direcției legislație, resurse umane și salarizare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
III. METODOLOGII
- Metodologia privind ocuparea posturilor didactice de asistent și de șef lucrări/lector pe perioadă determinată
- Metodologia privind recunoaşterea creditelor pentru educaţie şi formare profesională obţinute în învăţământul postliceal, ca unităţi de credite de studii transferabile pentru nivelul de licenţă
- Metodologia de organizare a referendumului pentru alegerea modalității de desemnare a rectorului la nivelul UDJG
- Metodologia privind menținerea calității de cadru didactic sau de cercetare titular sau de continuare a activităţii în baza unui contract individual de muncă încheiat pe perioadă determinată de un an după împlinirea vârstei de pensionare
- Metodologia de evaluare internă a Școlilor Doctorale
- Metodologia de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții și studenții-doctoranzi din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, învățământ cu frecvență
- Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la ciclurile de studii universitare de licență și de masterat în anul 2023
- Metodologia pentru înființarea, acreditarea și ierarhizarea unităților de cercetare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de selectare și alegere a structurilor de conducere a Școlile doctorale ale IOSUD - UDJG
- Metodologia de aplicare a regulamentului de organizare şi funcţionare a Societății Antreprenoriale Studențești din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi - SAS-UGAL
- Metodologia de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de Director general al Platformei Integrate de Cercetare Interdisciplinară Competitivă „Dunărea de Jos” (ReForm-UDJG)
- Metodologia cadru pentru recunoașterea parțială a studiilor absolvenților școlilor sanitare postliceale, cu diplomă de bacalaureat, în vederea continuării studiilor în învățământul superior medical, la programul de studii universitare de licență „Asistență medicală generală”
- Metodologia privind recunoaşterea automată de către Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi a calităţii de conducător de doctorat obţinută în instituţii de învăţământ universitar acreditate din străinătate
- Metodologia privind recunoaşterea în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi a diplomei de doctor şi a titlului de doctor în ştiinţe sau într-un domeniu profesional, obţinute în străinătate
- Metodologia de autoevaluare a activității IOSUD-UDJG
- Metodologie privind ocuparea posturilor didactice și de cercetare pe perioadă nedeterminată
- Metodologia de completare a Consiliului pentru studii universitare de doctorat al IOSUD - UDJG
- Metodologia de organizare, înregistrare și raportare a programelor de studii postuniversitare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Metodologia de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) de la IOSUD-UDJG
- Metodologia privind organizarea și desfășurarea admiterii la ciclul III de studii universitare de doctorat în anul universitar 2024
- Metodologia privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în cadrul Universității „Dunărea de jos” din Galați
- Metodologia de desfășurare a procesului de constituire a Consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD) al IOSUD-UDJG, pentru mandatul 2024-2029
- Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi (IOSUD-UDJG)
- Metodologia privind susținerea publică a tezei de doctorat la IOSUD – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
- Metodologie de acordare a gradațiilor de merit 2020
- Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare pe perioadă determinată -2020
- Metodologia de organizare a programelor de studii la învățământul la distanță și la învățământul cu frecvență redusă
- Metodologie de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de Director General al Infrastructurii de Cercetare REXDAN (IC REXDAN)
- Metodologia de acordare a granturilor de susținere a unităților de cercetare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați – 2022
- Metodologia privind recunoașterea automată de către Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate
- Metodologia privind selecția personalului didactic și de cercetare în vederea acordării gradației de merit în Facultatea de Medicină și Farmacie
- Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare, cercetător științific, cercetător științific II, cercetător științific I pe perioadă determinată – 2022 - Infrastructura de Cercetare Rexdan
- Metodologia pentru stabilirea bunurilor cu caracter specific din categoria activelor fixe corporale care au însușiri comune materialelor de natura obiectelor de inventar și care se trec în categoria acestora
- Metodologia internă de organizare și desfășurare a alegerilor în structurile și funcțiile de conducere la nivelul departamentelor - 2023
- Metodologia de alegeri - 2024
- Metodologia privind admiterea la rezidețiat a cetățenilor din țări terțe UE.
- Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Automatică, calculatoare, inginerie Electrică și Electronică
- Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Drept și Științe Administrative
- Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Istorie, Filosofie și Teologie
- Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Litere
- Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Medicină și Farmacie
- Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea Transfrontalieră
- Metodologia de stimulare a excelenței în învățare și de sprijin al studenților cu dificultăți - 2024, propusă de Facultatea de Inginerie
- Metodologia privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră
- Metodologia privind acordarea statutului de cercetător asociat în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
- Metodologia de organizare şi desfăşurare a selecţiei membrilor Comisiei de etică universitară din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, pentru mandatul 2024-2028_HS 281/09.09.2024
- Metodologia privind continuarea activității personalului didactic auxiliar după împlinirea vârstei de pensionare
IV. PROCEDURI ALE UNIVERSITĂȚII
- Proceduri de sistem
- Procedura privind funcțiile sensibile
- Procedura privind managementul riscului și elaborarea registrului de riscuri
- Procedura privind elaborarea procedurilor
- Procedura de sistem privind continuitatea activitații
- Procedura de sistem privind semnalarea neregulilor
- Procedura de sistem privind conflictele de interese și soluționarea acestora
- Procedura de sistem privind incompatibilitățile și soluționarea acestora
- Proceduri operaționale
- Procedura pentru arhivarea în depozitul digital a lucrărilor de finalizare a studiilor și a înregistrărilor de la susținerea online din anul universitar 2019-2020
- Procedura pentru susținerea activităților de evaluare a studenților în anul universitar 2019-2020
- Procedura pentru susținerea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență, masterat și a programelor de studii post universitare, în anul universitar 2019-2020
- Procedura operațională privind circuitul referatelor de necesitate și al documentelor aferente deplasărilor
- Procedura operațională privind organizarea și exercitarea controlului financiar preventiv propriu
- Procedura pentru susținerea online a tezelor de doctorat
- Procedura pentru susținerea online a tezelor de abilitare
- Procedura operațională pentru susținerea online a concursului pentru ocuparea funcției de director al Consiliului studiilor universitare de doctorat (CSUD) de la IOSUD UDJG
- Procedura operațională - Colectarea și raportarea rezultatelor activității CDI din UDJG
- Procedura de înmatriculare a studenților străini vizitatori
- Procedura operațională pentru îndrumarea și coordonarea studenților ERASMUS
- Procedura operațională privind monitorizarea implementării proiectelor
- Procedura pentru susținerea online a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice de cercetare în UDJG
- Procedură operațională privind asigurarea echivalenței activităților din planul de învățământ de la ID/ IFR cu cele de la IF
- Procedură privind monitorizarea și evaluarea procesului didactic și de comunicare
- Procedura operațională pentru evaluarea conducătorilor de doctorat de către studenții doctoranzi
- Procedura operațională privind recrutarea și selecția personalului în vederea angajării în proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile în cadrul UDJG
- Procedura de selecție a specialiștilor care asigură predarea cursurilor pentru autorizarea/reautorizarea specialiștilor din domeniul gazelor naturale, aflate sub incidența avizării de către ANRE
- Procedura operațională privind activitatea comisiei de verificare a dosarelor de concurs pentru ocuparea posturilor didactice în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi
- Procedura operațională cadru pentru acoperirea disciplinelor de specialitate din planurile de învățământ de către cadre didactice asociate invitate
- Procedura operațională privind acordarea creditărilor din veniturile proprii pentru proiectele derulate în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Procedura operațională de acordare a burselor din venituri proprii pentru studenții Facultății Transfrontaliere, admiși pe locuri fără plata taxelor de școlarizare, dar fără bursă
- Procedura de înființare spin-off UDJG în cadrul UDJG
- Procedura pentru susținerea online a lucrărilor metodico-științifice pentru obținerea gradului didactic I
- Procedura operațională pentru angajarea și salarizarea cadrelor didactice în regim de plata cu ora, în cadrul Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic
- Procedura operațională privind încurajarea performanței în activitatea de cercetare a studenților doctoranzi
- Procedura operațională privind premierea rezultatelor cercetării studenților doctoranzi din cadrul IOSUD-UDJG
- Procedura operațională privind modul de acordare a perioadelor de extindere a duratei activității studentului doctorand
- Procedura de admitere la programele postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă organizate de DFCTT în Italia
- Procedura operationala privind aprobarea comisiilor de îndrumare propuse de Școlile doctorale din UDJG
- Procedura operațională privind premierea rezultatelor cercetării studenților doctoranzi din cadrul IOSUD-UDJG
- Procedura operațională privind elaborarea, actualizarea, avizarea și aprobarea fișei disciplinei pentru programe de studii universitare de licență, masterat și doctorat
- Procedură operațională privind gestionarea deșeurilor
- Procedură operațională de monitorizare a inserției absolvenților pe piața muncii
- Procedura operațională pentru evaluarea cadrelor didactice de către studenți
- Procedura operațională pentru acordarea sprijinului financiar suplimentar (top-up) studenților și proaspăt absolvenților Erasmus+ outgoing cu oportunități reduse
- Procedură operațională privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor
- Procedura privind acordarea avansurilor și decontarea taxelor judiciare de timbru
- Procedura operațională privind activitatea financiar-contabilă a Centrului Universitar de Fizio-Kinetoterapie și Recuperare Medicală
- Procedura operațională privind activitatea de voluntariat în cadrul Centrului Universitar de Fizio-Kinetoterapie și Recuperare Medicală
- Procedura operațională privind înregistrarea, evidența, urmărirea și încasarea creanțelor clienți
- Procedura operațională Manual de politici contabile
- Procedură operațională privind fundamentarea, aprobarea și angajarea bugetului de venituri și cheltuieli
- Procedura operațională pentru evaluarea mediului de învățare
- Procedură operațională privind închirierea spațiilor și a terenurilor
- Procedură operațională privind coordonarea parcului auto, urmărirea și înregistrarea consumului de carburanți auto
- Procedură operațională pentru organizarea și desfășurarea propriilor proceduri de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice, prevăzute în anexa nr. 2 la lagea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
- Procedură operațională privind operarea datelor financiar-contabile
- Procedura operațională pentru angajarea și salarizarea personalului didactic care prestează activități în regim de plată cu oră
- Procedura operațională privind decontarea deplasărilor colective externe din cadrul Facultății Transfrontalier
- Procedură operațională privind activitatea de brevetare, protecție și valorificare a drepturilor de proprietate intelectuală în cadrul UDJG
- Procedură operațională privind avertizarea de interes public precum și protecția avertizorului de integritate
- Procedură operațională privind mobilitatea personalului didactic și personalului administrativ în cadrul programului ERASMUS+
- Procedura operațională privind achiziția/decontarea serviciilor de transport aerian pe curse interne și internaționale aferente deplasărilor
- Procedura de selecție a partenerilor entități private în cadrul proiectelor implementate prin Programul Educație și Ocupare (PEO) 2021-2027
- Procedura operațională pentru accesul la sistemele informatice centralizate ale UDJG (e-mail, platformă HR etc.)
- Procedura operațională pentru solicitare înregistrări sistem supraveghere video
- Procedura operațională pentru solicitare asistență tehnică IT&C
- Procedura operațională privind cazarea studenților în căminele din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
- Procedură operațională privind verificarea anti-plagiat a lucrărilor de licență în cadrul Facultății de Medicină și Farmacie
- Procedură operațională a centrului de consiliere și orientare în carieră
- Procedura operațională privind actualizarea periodică a materialelor de studiu realizate în tehnologie ID
- Procedura operațională privind instruirea și perfecționarea periodică a întregului personal didactic și administrativ implicat la programele de studii universitare ID/IFR
- Procedura operațională privind evaluarea performanțelor întregului personal implicat în programul de studii universitare ID/IFR
- Procedura operațională privind monitorizarea și evaluarea procesului didactic (de predare, învățare și evaluare) și de comunicare
- Procedura operațională privind întocmirea statelor de funcții la ID/IFR
- Procedură operațională privind evidența formularelor cu regim intern de numerotare și înscriere
- Procedura privind acordarea și revocarea calității de membru al școlilor doctorale din cadrul IOSUD-UDJG